×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ambitiile pentru China ale grupului Nissan costa 9,5 miliarde de dolari

05 Feb 2018

Nissan Motor intenţionează să cheltuiască 600 de miliarde de yuani (9,5 miliarde de dolari) în următorii cinci ani în China pentru a deveni cel mai mare producător de vehicule electrice din statul asiatic.

 

Până în 2022, compania niponă vrea să-şi majoreze livrările anuale cu un milion de unităţi, majoritatea urmând să fie modele electrice. Obiectivul Nissan este să devină al treilea mare producător auto din China, a anunţat luni Jun Seki, şeful operaţiunilor Nissan din China.

Afectat de reducerea cererii pe pieţele din SUA şi Japonia, Nissan se bazează pe China, cea mai mare piaţă auto din lume, pentru majorarea vânzărilor în următorii cinci ani. Şi companiile auto rivale, cum ar fi Volkswagen AG, General Motors şi Honda Motor, îşi sporesc investiţiile în China, care acordă subvenţii la achiziţionarea vehiculelor electrice, pentru reducerea emisiilor poluante.

În 2017, au fost vândute pe piaţa chineză 777.000 de vehicule electrice (EV), un avans de 53% faţă de 2016, arată datele publicate de Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM). Majorarea vine pe fondul subvenţiilor masive acordate de Guvernul de la Beijing, care au ajuns anul trecut până la 100.000 de yuani (15.000 de dolari) per vehicul.

Nissan, producătorul modelului electric Leaf, este deja cel mai mare producător auto nipon în China, unde, până în 2022, spera sa propuna 20 de modele electrice, care vor reprezentae 30% din totalul vânzărilor. În august, Nissan a înfiinţat o societate mixtă cu Renault şi grupul chinez Dongfeng, pentru a dezvolta vehicule electrice pe piaţa locală.

Anul trecut, Nissan a vândut pe piata chineza un numar record de vehicule - 1,52 milioane, comparativ cu 1,59 milioane în SUA, principala sa piaţă. Până în 2022, compania niponă vrea să-şi majoreze livrările în China la 2,6 milioane de vehicule pe an. Nissan Motor a produs pe plan global 150 de milioane de vehicule în cei 84 de ani de la înfiinţare, a anunţat, la jumătatea luni septembrie 2017, producătorul auto nipon, transmite Automotive World.

Compania a avut nevoie de 73 de ani pentru a produce primele 100 de milioane de vehicule, după înfiinţarea sa în 1933, şi de încă 11 de ani pentru a construi ultimele 50 de milioane. AGERPRES

Ultima oră
Alte titluri din: Investitii
Fondul de investiţii din Qatar, cel mai mare acţionar al Credit Suisse Fondul de investiţii din Qatar, cel mai mare acţionar al Credit Suisse
MedLife, cifră de afaceri cu 33% mai mare în primele şase luni MedLife, cifră de afaceri cu 33% mai mare în primele şase luni
Mai multe titluri din: Investitii
Antena3.ro A mers la mormântul fiicei lui timp de 30 de ani după care într-o zi a aflat ceva de necrezut despre Victoria
Libertatea.ro Ce a patit deputatul PSD Cătălin Rădulescu care a spus „strângem 1 milion și vă călcăm în picioare”
A1.ro Ce AVERE avea Stela Popescu! Ies la iveală detalii CUMPLITE despre regretata artistă! „Nu ar fi vrut...”
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?
Observator.ro Horoscop 15 august 2018. Dulce împăcare, jurământ de iubire şi bani