Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Portul Constanța are nevoie de investiții în infrastructură, altfel va deveni obiectiv turistic

10 Iun 2020

Deși Portul Constanţa are o poziţie strategică, dacă în următorii ani nu se investește în infrastructură, acesta va deveni doar un obiectiv turistic, este de părere ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

"Portul Constanţa astăzi are o poziţie strategică. Dacă în următorii ani nu investim în portul Constanţa, dacă nu investim în conexiunea rutieră şi feroviară cu portul, dacă nu dezvoltăm infrastructura de transport pe Dunăre, Portul Constanţa în câţiva ani de zile va fi obiectiv turistic, pentru că tot ce înseamnă transport pe zona de nord ne ocoleşte, iar China vine agresiv prin zona de sud. Investesc foarte mult şi ne ocolesc şi va ocoli această rută de sud dacă nu ştim să valorificăm poziţia strategică, conexiunea cu Dunărea, conexiunea la infrastructura feroviară şi rutieră europeană", a declarat demnitarul, la B1 TV.

Acesta a mai precizat că executivul nu va vinde Portul Constanța.


Traficul total de mărfuri în porturile maritime româneşti a înregistrat 66, 6 tone 2019, cu 8,64% mai mult faţă de 61,3 tone în 2018, fiind cel mai mare din istoria porturilor maritime româneşti. 

În traficul total, cea mai mare pondere, de 32%, o deţin cerealele, urmate de petrol brut 12,1%, articole diverse 9,9%, produse petroliere 9,5%, minereuri de fier, deşeuri de fier 7,8%, îngrăşăminte (naturale şi chimice) 6%, minereuri şi deşeuri neferoase şi combustibili minerali solizi, fiecare cu 5,8%.

Ultima oră
Alte titluri din: Investitii
Energie verde: Bani pentru creșterea eficienței energetice a clădirilor, mașini electrice, reducerea emisiilor Energie verde: Bani pentru creșterea eficienței energetice a clădirilor, mașini electrice, reducerea emisiilor
Investiții de 31 de miliarde de euro pentru autostrăzi și drumuri expres Investiții de 31 de miliarde de euro pentru autostrăzi și drumuri expres
Mai multe titluri din: Investitii
Antena3.ro Medic pneumolog, declarație controversată: „Bolnavul se vindecă singur de coronavirus. Se cheltuiesc mulți bani pe tratamente iluzorii”
Libertatea.ro Ultimul bilanț al autorităților este șocant. Numărul infectărilor de coronavirus a explodat față de ieri
A1.ro 10.000 de morți din cauza coronavirusului, în România, la 1 octombrie. Experții, previziuni sumbre: ”Rata de dublare se va accelera înfiorător!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Tânără cu BMW la un pas să fie sfâşiată de urs