×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Experimentul Facebook s-a încheiat

02 Mar 2018

Facebook va pune capăt unui experiment care a șters postările publicitare din News Feed pentru utilizatorii din șase țări, după luni de critici potrivit cărora „mișcarea Orwelliană” a crescut rata de știri false și dezinformare de pe platformă, scrie The Guardian.

Directorul Facebook pentru News Feed, Adam Mosseri, a spus într-o postare că experimentul a fost motivat de „feedback-ul consistent” al utilizatorilor că își doresc să vadă mai multe postări ale prietenilor și familiei și mai puține ale organizațiilor media. Experimentul început în octombrie, a separat toate postările publice urmărite de utilizatori într-un flux informațional intitulat „Explore” în Sri Lanka, Guatemala, Bolivia, Cambodgia, Serbia și Slovacia.

Răscoala organizațiilor de știri din țările afectate de experiment a fost rapidă. „Facebook nu se gândește la consecințe și nu are niciun interes în privința a ceea ce se întâmplă în țările care se află în teste”, a scris jurnalistul slovac Filip Struharik, unul dintre cei mai proeminenți critici ai experimentului. În decembrie, Struharik a folosit date de pe CrowdTangle pentru a arăta că experimentul a dăunat mai mult presei profesionale decât celei care fabrică știri false.

„În urma studiilor, oamenii ne-au spus că sunt mai puțin satisfăcuți cu postările pe care le văd, iar cele două feed-uri separate nu i-a ajutat să se conecteze mai mult cu prietenii și familia”, a spus Adam Mosseri.

 

Ultima oră
Pe aceeasi temă
News Feed-ul ar putea dispărea de pe Facebook News Feed-ul ar putea dispărea de pe Facebook
Facebook pare că nu înțelege psihologia mulțimii. Lasă în sarcina utilizatorilor să decidă asupra veridicității informațiilor Facebook pare că nu înțelege psihologia mulțimii. Lasă în sarcina utilizatorilor să decidă asupra veridicității informațiilor
Alte titluri din: Laborator de teste
SpaceX anunță numele primului turist spațial SpaceX anunță numele primului turist spațial
Ce face somnul cu creierul nostru? Ce trebuie să faci ca să te trezeşti odihnit? Ce face somnul cu creierul nostru? Ce trebuie să faci ca să te trezeşti odihnit?
Mai multe titluri din: Laborator de teste
Antena3.ro HOROSCOP 19 septembrie. Șansă nesperată pentru nativii unei zodii
Libertatea.ro Cum îți convingi iubita să stea în orice poziție când faceți amor. Ghidul perfect
A1.ro Șoferi, atenție mare! Riscați amenzi de 3.000 de lei dacă sunteți prinși cu aceste obiecte în mașină! 
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?
Observator.ro Horoscop 19 septembrie 2018. Bani, melancolie şi noroc cu carul