Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Sediu NASA, redenumit după numele primei femei afro-americane care a lucrat ca inginer pentru stația spațială americană Sediu NASA, redenumit după numele primei femei afro-americane care a lucrat ca inginer pentru stația spațială americană
Descoperire uimitoare la Stonehenge. Druizii au construit un cerc de stâlpi imenși Descoperire uimitoare la Stonehenge. Druizii au construit un cerc de stâlpi imenși
NASA trimite pe Marte roverul Perseverance în data de 20 iulie NASA trimite pe Marte roverul Perseverance în data de 20 iulie
Programul pentru misiuni cu echipaj uman al NASA are un nou director Programul pentru misiuni cu echipaj uman al NASA are un nou director
Cercetătorii israelieni au produs dezinfectanți medicali din deșeuri agricole Cercetătorii israelieni au produs dezinfectanți medicali din deșeuri agricole
Inventatori japonezi au realizat o țesătură care ar putea distruge coronavirusul Inventatori japonezi au realizat o țesătură care ar putea distruge coronavirusul
Astronauţii americani de la bordul navetei Crew Dragon au ajuns la Staţia Spaţială Internaţională Astronauţii americani de la bordul navetei Crew Dragon au ajuns la Staţia Spaţială Internaţională
SpaceX a fost lansată. Naveta Crew Dragon va duce doi astronauți americani pe Staţia Spaţială Internaţională SpaceX a fost lansată. Naveta Crew Dragon va duce doi astronauți americani pe Staţia Spaţială Internaţională
Vaccin pentru COVID-19 , GATA până în OCTOMBRIE. Care vor fi problemele industriei farma? Vaccin pentru COVID-19 , GATA până în OCTOMBRIE. Care vor fi problemele industriei farma?
S-a descoperit ce climă favorizează transmiterea noului coronavirus S-a descoperit ce climă favorizează transmiterea noului coronavirus
China se pregătește să lanseze prima sondă pe Lună China se pregătește să lanseze prima sondă pe Lună
A fost descoperită gaura neagră cea mai apropiată de Terra A fost descoperită gaura neagră cea mai apropiată de Terra
A fost descoperită prima specie de dinozaur înotător A fost descoperită prima specie de dinozaur înotător
Pentagonul recunoaște oficial trei înregistrări video în care apar OZN-uri Pentagonul recunoaște oficial trei înregistrări video în care apar OZN-uri
Premieră națională la Galați. O stea variabilă de tip Mira a fost descoperită de Observatorul Astronomic Premieră națională la Galați. O stea variabilă de tip Mira a fost descoperită de Observatorul Astronomic
Antena3.ro Medic pneumolog, declarație controversată: „Bolnavul se vindecă singur de coronavirus. Se cheltuiesc mulți bani pe tratamente iluzorii”
Libertatea.ro Scene șocante în România! Coboară dintr-un BMW și se apropie de urs. Ce a urmat: „se repede la ea...„
A1.ro 10.000 de morți din cauza coronavirusului, în România, la 1 octombrie. Experții, previziuni sumbre: ”Rata de dublare se va accelera înfiorător!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019