Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Imaginea uimitoare cu atmosfera planetei Jupiter care a creat savanţilor noi semne de întrebare Imaginea uimitoare cu atmosfera planetei Jupiter care a creat savanţilor noi semne de întrebare
Cercetătorii afirmă că izolarea a salvat viața a circa a 59.000 de persoane în 11 țări europene Cercetătorii afirmă că izolarea a salvat viața a circa a 59.000 de persoane în 11 țări europene
Cercetătorii estimează că circa 65% din populația globului se va infecta cu coronavirus. Majoritatea oamenilor se vindecă Cercetătorii estimează că circa 65% din populația globului se va infecta cu coronavirus. Majoritatea oamenilor se vindecă
Bosch realizează un test rapid care oferă rezultatele în două ore. Când va fi disponibil Bosch realizează un test rapid care oferă rezultatele în două ore. Când va fi disponibil
Concluziile cercetătorilor români despre evoluția coronavirusului pe teritoriul țării Concluziile cercetătorilor români despre evoluția coronavirusului pe teritoriul țării
Eveniment astronomic spectaculos. SuperLuna va străluci în noaptea de 9 martie 2020 Eveniment astronomic spectaculos. SuperLuna va străluci în noaptea de 9 martie 2020
Un videoclip cu orașul New York, vechi de peste o sută de ani, a fost restaurat cu ajutorul inteligenței artificiale Un videoclip cu orașul New York, vechi de peste o sută de ani, a fost restaurat cu ajutorul inteligenței artificiale
Senzațional! Savanţii au descoperit prima fiinţă care nu respiră Senzațional! Savanţii au descoperit prima fiinţă care nu respiră
Încălzirea globală reduce speranța de viață a reptilelor și amfibienilor Încălzirea globală reduce speranța de viață a reptilelor și amfibienilor
NASA va primi cel mai mare buget din istorie. Donald Trump vrea să trimită astronauți pe Lună și Marte NASA va primi cel mai mare buget din istorie. Donald Trump vrea să trimită astronauți pe Lună și Marte
A fost descoperit un nou tip de auroră boreală A fost descoperit un nou tip de auroră boreală
Remediul pentru noul coronavirus a fost descoperit. Un vechi medicament ar putea pune capăt epidemiei Remediul pentru noul coronavirus a fost descoperit. Un vechi medicament ar putea pune capăt epidemiei
Experții chinezi au realizat un kit de detectare rapidă a noului coronavirus Experții chinezi au realizat un kit de detectare rapidă a noului coronavirus
Antena3.ro Români întorși din Germania, băgați cu forța de jandarmi în curte: 'Oameni buni, filmați!'
Libertatea.ro Interviu cu infirmiera care s-a enervat după ce Arafat a spus la Antena 3 că nu au nevoie de echipament: ”Afirmația lui Raed Arafat e de o inconștiență pură”
A1.ro Descoperire uluitoare în sângele italienilor din zona roșie a coronavirusului. Medicii au făcut totul public: „Oamenii ăștia sunt cheia!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019