Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Sonda Voyager 2 a ieșit din heliosferă la 41 de ani de la lansare Sonda Voyager 2 a ieșit din heliosferă la 41 de ani de la lansare
Elon Musk va lansa tunelul viitorului pe 18 decembrie Elon Musk va lansa tunelul viitorului pe 18 decembrie
Spray-ul invizibil care scoate în evidență siluetele pe șosele Spray-ul invizibil care scoate în evidență siluetele pe șosele
China pregăteşte lansarea unei misiuni istorice spre faţa nevăzută a Lunii China pregăteşte lansarea unei misiuni istorice spre faţa nevăzută a Lunii
O sondă americană a ajuns în apropierea asteroidului Bennu O sondă americană a ajuns în apropierea asteroidului Bennu
SpaceX a lansat o rachetă cu 64 de sateliți la bord SpaceX a lansat o rachetă cu 64 de sateliți la bord
Roskosmos și NASA confirmă - cei trei astronauți care au plecat spre ISS sunt pe orbită Roskosmos și NASA confirmă - cei trei astronauți care au plecat spre ISS sunt pe orbită
Un nou zbor al rachetei Soyuz către Stația Spațială Internațională Un nou zbor al rachetei Soyuz către Stația Spațială Internațională
ONU: Țările nu-și fac treaba pentru a combate emisiile de CO2 ONU: Țările nu-și fac treaba pentru a combate emisiile de CO2
Cercetătorii au deslușit relația dintre obezitate și depresie Cercetătorii au deslușit relația dintre obezitate și depresie
O Super-Terra înghețată a fost descoperită la doar șase ani lumină distanță O Super-Terra înghețată a fost descoperită la doar șase ani lumină distanță
Un nou scenariu apocaliptic. De această dată este transmis de NASA Un nou scenariu apocaliptic. De această dată este transmis de NASA
Oamenii de știință condamnă folosirea editării genetice în cazul a doi bebeluși din China Oamenii de știință condamnă folosirea editării genetice în cazul a doi bebeluși din China
VIDEO Spectacol pe cer. Stația Spațială Internațională, 20 de ani de la lansare VIDEO Spectacol pe cer. Stația Spațială Internațională, 20 de ani de la lansare
Antena3.ro Ea a murit după o partidă de amor în trei. Sfârșitul tragic al tinerei de 18 ani face înconjurul lumii
Libertatea.ro Pe urmele unui caz care a zguduit România acum 13 ani. Andreea avea 9 ani când a dispărut
A1.ro ANM a actualizat prognoza! Meteorologii au emis noi alerte de vreme severă: Nu scăpăm de ninsori
IncomeMagazine.ro Avertismentul președintelui Asociatiei Analistilor Financiari-Bancari: Nu cumpărați acum locuințe. Preturile vor scădea cel putin cu 25%-30% in urmatorii 2-3 ani
Observator.ro Român jefuit în drum spre casă de tot ce câștigase în străinătate