Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

NASA trimite pe Marte roverul Perseverance în data de 20 iulie

13 Iun 2020

NASA va lansa în spațiu roverul Perseverance pe 20 iulie. Acesta se va desplasa spre planeta Marte, a anunţat Laboratorul de Propulsie Jet (JPL), citat de agenţia Xinhua.

Roverul va fi lansat cu racheta Atlas V care aparţine United Launch Alliance, de la Complexul de Lansări Spaţiale 41 din cadrul bazei Cape Canaveral din Florida.

Echipat cu şapte instrumente ştiinţifice diferite, Perseverance este programat să coboare pe Marte la 18 februarie 2021.

Acesta a fost construit pentru a căuta dovezi ale vieţii microbiene din trecutul planetei dar şi pentru a studia clima şi geologia "Planetei Roşii". Va colecta şi depozita mostre de roci şi de sol marţian.

Roverul face parte din programul de explorare al NASA, care include misiuni pe Lună ca modalitate de pregătire pentru zboruri cu echipaj uman pe Marte.

Elicopterul autonom cu două rotoare Ingenuity, alimentat cu energie solară şi ataşat roverului Perseverance, va fi primul aparat care va zbura pe o altă planetă.

Ultima oră
Alte titluri din: Ştiinţă
Sediu NASA, redenumit după numele primei femei afro-americane care a lucrat ca inginer pentru stația spațială americană Sediu NASA, redenumit după numele primei femei afro-americane care a lucrat ca inginer pentru stația spațială americană
Descoperire uimitoare la Stonehenge. Druizii au construit un cerc de stâlpi imenși Descoperire uimitoare la Stonehenge. Druizii au construit un cerc de stâlpi imenși
Mai multe titluri din: Ştiinţă
Antena3.ro Când puteți beneficia de pensia anticipată? La ce sume de bani aveți dreptul și care sunt condițiile impuse de lege pentru a o primi
Libertatea.ro Ea este românca mai bogată chiar şi decât Ţiriac! Fostă Miss România, tânăra are o avere de 3 miliarde de euro
A1.ro 10.000 de morți din cauza coronavirusului, în România, la 1 octombrie. Experții, previziuni sumbre: ”Rata de dublare se va accelera înfiorător!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019