Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Bucureștiul cultural, pentru turiștii români și străini

Autor: DIANA SCARLAT
12 Iun 2019

Promovarea Bucureștiului se face acum și prin latura culturală a Capitalei, prin activități care se adresează direct vizitatorilor. Compania Municipală Turistică București a lansat, la începutul acestei săptămâni, o serie de evenimente menite să-i atragă pe cei care își fac timp să cunoască orașul și din perspectiva vieții artistice.

 

Sala Oglinzilor, din incinta Teatrului Elisabeta, găzduiește acum prima expoziție de pictură dedicată turiștilor care vizitează Capitala. Ideea pe care a lansat-o compania Primăriei Capitalei este aceea de a aduce vizitatorii, români sau străini, cât mai aproape de viața culturală reală, vie, a orașului, astfel încât cei interesați de detalii să poată admira arhitectura clădirilor istorice, din interior, dar și artiștii contemporani. Expoziția de pictură „Rooftops in Bucharest”, a  pictorului Dragoș Botezat, este prima din această serie de evenimente culturale.

„Este o altă viziune a promovării Bucureștiului cultural. Avem mai multe proiecte, printre care se numără deschiderea Muzeului Dracula, dar și crearea unei platforme care să conțină toate informațiile de care are nevoie orice turist ajuns în Capitala României”, a explicat, pentru Jurnalul, Oana Dănilă, director al departamentului Strategii și Proiecte din cadrul Companiei Municipale Turism București. Agențiile de turism și ghizii care vor să le ofere vizitatorilor o nouă perspectivă pot aduce grupurile de turiști la Teatrul Elisabeta, pentru această expoziție, iar compania municipală este deschisă pentru colaborări, pentru toate activitățile care vor urma.

Compania Municipală „Turistica” este o societate comercială care are menirea de a vinde, iar eu, care de 25 de ani mă ocup cu vânzarea destinațiilor turistice, nu văd Bucureștiul ca pe un oraș, ci ca pe un muzeu sau ca pe o expoziție, care trebuie să aibă cât mai mulți turiști la coadă, să prindă bilete la acest obiectiv.

Oana Dănilă, Compania Municipală de Turism București

 

 

 

Ultima oră
Alte titluri din: Social
INS: Numărul călătoriilor turistice efectuate de români a crescut cu circa 8% în primul semestru INS: Numărul călătoriilor turistice efectuate de români a crescut cu circa 8% în primul semestru
Sute de persoane la marşul de solidaritate cu femeile care sunt victime ale violenţei Sute de persoane la marşul de solidaritate cu femeile care sunt victime ale violenţei
Mai multe titluri din: Social
Antena3.ro O profesoară de limba română i-a trimis aproape o mie de mesaje de amor unui elev de 16 ani - Totul a ieșit la iveală dintr-o banalitate
Libertatea.ro Un bebeluș mort, găsit de polițiștii din Vâlcea într-o găleată. A murit asfixiat cu un ciorap în gură
A1.ro Profesoară prinsă că a întreținut relații intime cu elevii! Ce detaliu șocant au descoperit polițiștii! „Ea este nepoata...”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Horoscop 21 octombrie