Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

A venit ceasul vedetelor  

Autor: MAGDALENA POPA BULUC
13 Mai 2020

În premieră în România, și tocmai într-un context de piață delicat și problematic, ceasul simbol al orologeriei contemporane, Richard Mille, apare la vânzare într-o licitație publică, peste câteva zile, în seara de 26 mai. Având un preț de pornire de 90.000 de euro, raportat la o valoare de piață de peste 200.000 de euro, modelul RM030 devine cel mai important și cel mai valoros ceas de colecție pus vreodată în vânzare în piața românească de investiții de lux.

 Cunoscut sub pseudonimul de «ceas al vedetelor», renumitul Richard Mille, conduce detașat segmentul ceasurilor de lux, devenind în ultimii ani cel mai exclusivist brand, în ciuda faptului că prețurile sale de piață pornesc de la un minim de 100-150.000 de euro.

Avându-l drept ambasador pe Rafael Nadal - ce joacă în competiții purtând un Richard Mille Tourbillon care cântărește doar 19 gr., evaluat la 700.000 de dolari - Richard Mille produce doar ceasuri excepționale, inovative, în ediții limitate și foarte limitate (nu mai multe de un total de 3.000 de piese pe an), ce ajung să circule în piață, la scurtă vreme după lansare, la dublu prețului de listă.

Spre exemplu, modelul 052 purtat de muzicianul Pharrell Williams, al cărui cadran redă o imagine, văzută din satelit, a planetei Marte, este afișat la un preț de listă de 969.000 de dolari, câtă vreme modelul Richard Mille 052 Tourbillon Skull achiziționat de sportivul Neymar pleacă de la un preț de listă de 500.000 de euro (pentru a se vinde deja în piața secundară cu circa 750.000 de euro). Pentru ca modelul exclusivist Richard Mille Split Seconds Chronograph purtat de muzicianul Jay Z să fi fost achiziționat cu 2,5 milioane de dolari - și exemplele pot continua.

Modelul Richard Mille 030, prezent în licitația din seara de 26 mai, a putut fi remarcat la mâna actorului Jason Statham în 2013 în filmul «Parker» – și este totodată ceasul purtat de muzicianul Ed Sheeran în diverse concerte televizate. Prezența într-o licitație publică – a acestei ediții limitate 030 a brandului Richard Mille este un eveniment pentru piața românească de artă și o oportunitate rarisimă pentru iubitorii ceasurilor investibile, întrucât procesul de achiziție a unui ceas Richard Mille este unul nemaiauzit de exclusivist. Orice potențial client trece printr-un interviu exigent, atât cu privire la realizările sale profesionale, cât și cu privire la viața sa personală. În situația nefrecventă a unui răspuns pozitiv, fericitului candidat, selectat să cumpere un exemplar al unei ediții limitate, i se oferă privilegiul să achite în avans o sumă variind între 100 și 500 de mii de euro, urmată de o perioadă de așteptare de minim un an.

Exemplarul exclusivist Richard Mille, alături de alte 120 de ceasuri unicat semnate de branduri celebre, precum Rolex, Audemars Piguet, Patek Philippe, Hublot sau Ulysse Nardin pot fi licitate, la un preț de pornire plecând de la un sfert din prețul pieței, pe 26 mai, doar online, pe platforma Artmark Live.

Ultima oră
Alte titluri din: Fashion
Ce se asortează cu un Ferrari sau Bentley? Ce se asortează cu un Ferrari sau Bentley?
(P) Cum schimbă pandemia nevoia de consum a românilor, în industria textilă (P) Cum schimbă pandemia nevoia de consum a românilor, în industria textilă
Mai multe titluri din: Fashion
Antena3.ro O româncă întoarsă în Italia a avut parte de o surpriză neplăcută, atunci când a ajuns acasă. Dormea chiar acolo!
Libertatea.ro Ce este Antifa, mișcarea stângii radicale pe care Trump vrea să o declare „organizație teroristă„
A1.ro Cea mai periculoasă informație ce a apărut despre COVID-19, demontată! Medicii trag semnalul de alarmă: „Nu e de glumit! E big fake news!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Șoferul vitezoman din Botoșani a transmis Live, pe Facebook, momentul impactului devastator (Video)