Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ce se asortează cu un Ferrari sau Bentley?

Autor: MAGDALENA POPA BULUC
23 Mai 2020

Asocierea Hublot-Ferrari și Breitling-Bentley va fi scoasă la licitație publică în doar 4 zile prin prezența unor modele exclusiviste și piese de colecție de ceasuri realizate în ediții limitate pentru industria automobilistică de lux. Modelele de colecție prezente în Licitația unei Colecții Importante de Ceasuri din 26 mai reflectă, pe de o parte, excelent forța mașinilor de colecție, iar pe de altă parte spun povestea unor personaje celebre.

Asocierea Hublot-Ferrari este dovada vie că finețea orologierilor elvețieni și exuberanța stilului dat de creațiile auto pot coexista. Fructul asocierii dintre Hublot, producătorul de ceasuri de lux și unul dintre sponsorii Formula 1, și Ferarri este ceasul Big Bang Ferrari, produs în ediție limitată 196/1000 și care pleacă în licitație de la un preț de pornire de 10.500 de euro, față de un preț de listă de 26.000 de euro.

Modelele Breitling, realizate în colaborare cu celebrul producător de mașini de lux Bentley, prezintă de la încheietura mâinii pasiunea pentru viteză, adrenalină, dar și calitate și funcționalitate. O ediție foarte limitată produsă în colaborare cu Bentley este ceasul Breitling Mulliner Turbillon cu un preț de pornire de 28.000 de euro, raportat la, uneori, valori de adjudecare de 150.000 de euro, devenind cel mai faimos model Breitling din Licitația unei Colecții de Ceasuri Importante. Pe de altă parte, cel mai accesibil model, o ediție limitată Breitling GMT pentru Bentley are prețul de pornire de 3.750 de euro (față de un preț de listă de 11.000 de euro).

În completarea modelelor realizate în colaborare cu celebrele mărci auto, între cele 121 de ceasuri exclusiviste, sunt și impresionantele apariții care poartă numele Batman, Hulk sau Bumblebee, datorită culorilor care le decorează bezelul. Din materiale deosebite, modelul Rolex supranumit Batman, purtat între alții, de tenismenul Roger Federer în timpul turneului Australian Open, are un preț de pornire de doar 5.500 de euro. De la Batman la Hulk, Rolex crează în 1953 modelul Submariner cu un cadran de culoare verde pentru a celebra cea de-a 50-a aniversare a modelului. Piesa de față, supranumită Hulk, se găsește și în colecția personală a celebrului actor Robert Downey Jr., iar în licitație pleacă de la un preț de pornire de 8.500 de euro, (raportat la un preț de listă de 11.000 de euro, dar valori de piață mai mari, peste prețul de listă, de circa 15.000 de euro). O deosebită apariție este și ceasul semnat de celebrul brand Audemars Piguet Royal Oak Offshore, supranumit Bumblebee după creația americană de acțiune SF, datorită bezelului galben. 12.500 de euro este prețul de pornire al modelului exclusivist, confecționat din carbon și ceramică, și se tranzacționează în piață cu prețuri de până la 35.000-40.000 de euro.

Rolex, Audemars Piguet, Patek Philippe, Hublot, Richard Mille sau Ulysse Nardin, pot fi licitate marți, 26 mai, doar online, la un preț de pornire plecând de la un sfert din prețul pieței, pe platforma Artmark Live.

 

Ultima oră
Alte titluri din: Fashion
(P) Cum schimbă pandemia nevoia de consum a românilor, în industria textilă (P) Cum schimbă pandemia nevoia de consum a românilor, în industria textilă
A fost scos la licitație Rolexul din aur al fostului președinte Ion Iliescu A fost scos la licitație Rolexul din aur al fostului președinte Ion Iliescu
Mai multe titluri din: Fashion
Antena3.ro O româncă întoarsă în Italia a avut parte de o surpriză neplăcută, atunci când a ajuns acasă. Dormea chiar acolo!
Libertatea.ro Rareș Bogdan dezvăluie ce măsură radicală a luat Orban după ce a fost fotografiat fumând
A1.ro Cea mai periculoasă informație ce a apărut despre COVID-19, demontată! Medicii trag semnalul de alarmă: „Nu e de glumit! E big fake news!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Șoferul vitezoman din Botoșani a transmis Live, pe Facebook, momentul impactului devastator (Video)