Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Alimente permise și cele interzise seara. LISTE

29 Noi 2019

Pentru a avea o siluetă frumoasă și o digestie fără probleme, deci și un metabolism care să vă ajute, este foarte important ce mâncați seara. Dacă aplicați principiul indicat de mine, cu 5 mese, 3 principale și 2 gustări, la distanță de 2-3 ore una față de cealaltă, respectând lista de alimente permise, pe care o găsiți AICI, plus tabelul combinațiilor alimentare, îl aveți AICI, nu veți suferi de foame, garantat, și nici nu veți avea probleme să vă mențineți corpul frumos și sănătos. Ultima masă trebuie să fie cam cu 4 ore înainte de culcare. Dacă, însă, dintr-un motiv sau altul, ați ajuns să vă fie foame noapte, ajută să știți ce alimente puteți mânca, în acest caz de urgență, și de care să nu vă atingeți sub nicio formă. Iată top 5, pentru fiecare categorie:

 

Alimente pe care să NU le mâncați seara

1. Carbohidrați

Făinoase, dulciuri, amidonoase fiindcă sunt surse de energie mare, aproape instantanee și care se consumă repede. Momentul pentru a consuma carbohidrați este prima parte a zilei sau înainte de o activitate fizică intensă. Altfel, organismul va folosi acea energie pentru a-și face depozite. Depozite de grăsime, desigur.

2. Fructe

Am mai spus de multe ori că regula pentru fructe este să fie mâncate ca masă separată, la distanță de 2 ore față de oricare alta și în prima parte a zilei, pentru că digestia lor este lentă. De asemenea, sunt surse de fructoză, adică zahăr.

 

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Top 15 alimente ideale când vrei să slăbești Top 15 alimente ideale când vrei să slăbești
Hobby-uri care te ajută să slăbești Hobby-uri care te ajută să slăbești
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Alina-Mădălina este învățătoare într-o comună vasluiană. Însă, recent, oamenii au aflat un secret murdar despre ea: „Cum Dumnezeu a fost posibil așa ceva?”
Libertatea.ro Pozele intime cu Oana Roman, făcute publice după despărțirea de soțul ei
A1.ro Gheorghe Dincă, detalii despre relațiile intime cu Luiza! Ce l-a rugat fata, înainte de... „Nu puteam să refuz”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Horoscop 14 decembrie