Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dieta ketogenică, recomandată sub supravegherea specialistului

28 Aug 2019

Dieta ketogenică sau dieta keto a apărut prin anii 70, inițial ca o dietă menită să trateze pacienții cu epilepsie rezistentă la tratament.

Știm deja, la nivelul anului 2019, că trebuie să mâncăm puțin, variat și echilibrat ca să rămânem sănătoși cât mai mult timp. De asemenea, mai știm și că cel mai sănătos mod de a slăbi este acela în care pierderea în greutate se face treptat, constant și pe o perioadă mai îndelungată de timp. Cu toate astea spațiul virtual este plin de rețete minune care “ne slăbesc”, promițând chiar că putem să mâncămregește, rețete care “ne vindecă” de orice boală și totul se întâmplă peste noapte, fără efort! La o primă privire te și întrebi cum nu ai aflat și tu minunea până acum?

Dieta ketogenică sau dieta keto pare să fie cea mai promovată rețetă de ”sănătate”, dar și cea mai dezbătută dietă, între profesioniști.
Există numeroase teorii care îi reliefează beneficiile, dar și rezultate contradictorii și, mai ales, obișnuința nutriționiștilor de a considera sănătos ca cea mai mare parte din aportul energetic să fie rezultat din metabolizarea carbohidraților. Principalul argument în sprijinul acestei teorii, dincolo de rezultatele (neconcludente sau măcar interpretabile) a studiilor clinice, este fiziologia umană: arderea glucidelor se face prin cel mai ”curat” mecanism,în urma acestui proces obținând doar energie, dioxid de carbon și apă. Fără alte reziduuri. Este firesc, deci, să fie considerat mecanismul preferat de natură. De ce altfel l-ar fi făcut atât de eficient?!

Citește și 4 alimente pe care poți să le mănânci în ce cantitate vrei

Risc de moarte prematură pentru femeile cu circumferința taliei mai mare de 88 cm

Acupunctura lichidă regenerează organismul

Dieta ketogenică – Ce se crede că se întâmplă în organism când se scade aportul glucidic:

..................

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
4 combinații de alimente care îngrașă 4 combinații de alimente care îngrașă
5 tehnici care îți salvează zâmbetul 5 tehnici care îți salvează zâmbetul
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro HOROSCOP RUNE cu Mihai Voropchievici, pentru săptămâna 24 februarie - 1 martie. Berbecii au parte de dragoste, Taurii muncesc foarte mult
Libertatea.ro Alertă de cod galben și portocaliu în toată țara. Când intră în vigoare
A1.ro „M-am culcat cu 130 de bărbaţi până la 28 de ani, inclusiv cu patru într-o zi” Confesiunea unei tinere și problema dependenței sexuale. Realitate sau exces?
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Mărturie cutremurătoare, după atacul din Germania