Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

DIETA celor cinci linguri sau regimul pentru lenesi!

15 Mai 2019

Dieta "celor cinci linguri de masa" ii ajuta pe cei care nu vor sa-si refuze nimic si care urasc sa numere calorii. Avantajul acestui regim alimentar consta in faptul ca dispare senzatia de foame, astfel ca veti slabi fara sa simtiti disconfort.

 

Regimul nu este limitat in timp. Esentiala este respectarea orelor de masa. Puteti slabi pana la 10 kilograme, in functie de durata.

Regimul nu este recomandat mamelor care alapteaza, femeilor insarcinate, persoanelor care sufera de infectiuni intestinale sau care au probleme cu ficatul.

Reguli

Fiecare masa nu trebuie sa depaseasca, din punct de vedere cantitativ, cinci linguri de mancare. Nu conteaza ce este - salata, carne sau garnitura.

Pauzae intre mese nu trebuie sa fie mai mice de trei ore.

Se poate manca si inainte de culcare

Meniul poate cuprinde diferite alimente.

Exceptie fac bauturile acidulate dulci si alcoolul.

In schimb, apa minerala, ceaiul si cafeaua (fara zahar) pot fi consumate fara restrictii.

Renuntati la maioneza, sosuri sau conserve din magazin, la sare si condimente.

Nu trebuie sa exagerati cu alimentele prajite si semipreparatele.

Un posibil meniu al zilei

8:00 - O porție de fulgi de ovăz cu fructe de padure, amestecate cu unt; cafea

11:00 - O banană, un măr sau o rosie

14:00 - O porție de carne inabusita sau piept de pui la grătar

17:00 - Salată de legume cu ulei de măsline sau de in

20:00 - Brânză de vaci

23:00 - Iaurt

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Trucuri de zi cu zi pentru o viaţă mai bună Trucuri de zi cu zi pentru o viaţă mai bună
Periuță, pastă și… morcov crud Periuță, pastă și… morcov crud
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Voia să ia neapărat lecții de zbor și a fost tare fericită, când un prieten de-al mamei sale, milionar, s-a oferit să o ajute. La înălțime în zbor, bărbatul a pus avionul pe pilot automat și i-a arătat ce trebuie să facă. Mama tinerei a descoperit tot
Libertatea.ro Ce a ajuns să facă în Spania un român sătul de corupția. În țară nu-i lipsea nimic
A1.ro Un tânăr internat în spital a fost vizitat de iubita lui. Câteva ore mai târziu, inima lui s-a oprit, iar fata a ajuns în arest
IncomeMagazine.ro Avertismentul președintelui Asociatiei Analistilor Financiari-Bancari: Nu cumpărați acum locuințe. Preturile vor scădea cel putin cu 25%-30% in urmatorii 2-3 ani
Observator.ro Horoscop 26 mai