Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Lista alimentelor care ascund zahăr

09 Iun 2019

Consumul uriaș de zahăr la care a ajuns populația în acest moment este și principalul motiv pentru care obezitatea a devenit o problemă foarte serioasă în lumea civilizată. Iar problema cu zahărul nu este numai că îngrașă ci stă și la baza altor afecțiuni, despre care am vorbit pe larg AICI. De asemenea, în același articol, am dat și care sunt înlocuitorii sănătoși pentru acesta fiindcă nu, îndulcitorii sintetici nu sunt o soluție. Nu doar că sunt nesănătoși dar, contrar ideii larg răspândite, de fapt îngrașă. Aveți în aceeași postare explicația doctorului Mencinicopschi în care eu am încredere 100%.

Problema, însă, nu este doar cu zahărul rafinat pe care îl mâncați ca atare. Adică dacă spuneți, de mâine, că nu mai folosiți zahăr, nu înseamnă că ați și rezolvat pe deplin problema. Și asta pentru că este foarte probabil să îl consumați în alte forme, fără să vă dați seama. Tocmai de asta, iată

7 surse ascunse de zahăr

1. Băuturi răcoritoare, patiserie, dulciuri

Practic orice produs care are un gust dulce conține zahăr într-o formă sau alta. Nu spun că trebuie să renunțați de tot la el. Ci doar să-l consumați cu măsură sau să-l înlocuiți, așa cum am explicat în articolul spre care am dat link mai sus.

2. Cereale și făinoase, inclusiv integrale

Acestea sunt sursă de glucoză ceea ce este bine, este varianta cea mai bună de glucide. Trebuie, însă, să țineți cont de asta atunci când vreți să slăbiți. Dacă nu sunt integrale, atunci problema se complică fiindcă, în general, acestea au încărcătură glicemică foarte mare.

3. Produsele lactate cu arome

Iarăși, dacă au și cea mai mică tentă de dulce, înseamnă că au în conținut o formă de zahăr. Fără discuție. Așa că trebuie să citiți cu atenție etichetele.

 

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Ceai miraculos: Poți arde caloriile în timp ce dormi Ceai miraculos: Poți arde caloriile în timp ce dormi
Dieta cu mămăligă e... dieta curtezanelor! Slăbești 15 kilograme într-o lună Dieta cu mămăligă e... dieta curtezanelor! Slăbești 15 kilograme într-o lună
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro HOROSCOP rune pentru săptămâna 17-23 iunie 2019. Racii au parte de schimbări majore. Săgetătorii trebuie să fie prudenți
Libertatea.ro Iubita și fiul lui Dragnea i-au dus un dar neașteptat în penitenciar. Costă doar 15 lei
A1.ro În timp ce făcea amor cu iubita lui, un tânăr a băgat mâna sub așternut și a scos ceva neobișnuit. Peste 30 de minute, poliția le-a bătut la ușă!
IncomeMagazine.ro Avertismentul președintelui Asociatiei Analistilor Financiari-Bancari: Nu cumpărați acum locuințe. Preturile vor scădea cel putin cu 25%-30% in urmatorii 2-3 ani
Observator.ro Gabriel, șoferul român care a salvat apoi îmbrăţişat un tânăr pe cale să sară de pe pod: "Eu nu sunt un erou" (Video)