Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Nu ești mulțumit(ă) de abdomenul tău? Iată 3 ponturi

27 Ian 2020

Se întâmplă să fii atent(ă) la ce mănânci, să faci și exerciții, eventual până la epuizare, și să nu arăți așa cum ți-ai dori sau grăsimea de pe burtică să nu cedeze cât de repede ți-ai dori? Există câteva secrete sau, mai degrabă ponturi, care să te ajute. Am conceput și varianta pentru cei care nu și-au găsit încă determinarea să se apuce de antrenamente regulate.

1. Mișcă-te mai repede

Atunci când faci abdomene grăbește ritmul cât poți de repede. Vei angaja în mișcare mai mulți mușchi iar aceștia vor lucra mai intens. Deci și rezultatele vor apărea mai curând.

Dacă antrenamentele nu fac parte din rutina zilnică, concentrează-te puțin la toate mișcarile pe care le faci oricum în timpul unei zile și, în timpul lor, încordează mușchii, cei abdominali în cazul de față. Plus încearcă să faci mai rapid orice mișcare, de la dat cu mătura până la schimbatul lenjeriei. Absolut orice fel de mișcare poate fi transformat într-un antrenament.

2. Mergi drept

Menținerea unei posturi ferme nu doar că te va face să arăți mai elegant(ă) dar te va forța să angajezi mușchii abdominali, și nu numai, mai pe tot parcursul zilei. N-ai să crezi dar mușchii au și ei memorie. Cu cât vei reuși să-i ții fermi și în alertă pe tot parcursul zilei, cu atât mai mult ei se vor menține fermi și în perioadele de relaxare. 

 

Citește mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
4 combinații de alimente care îngrașă 4 combinații de alimente care îngrașă
5 tehnici care îți salvează zâmbetul 5 tehnici care îți salvează zâmbetul
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Horoscop pentru săptămâna 24 februarie - 1 martie, cu Camelia Pătrășcanu. Balanțele au o săptămână plină de emoții, Săgetătorii își încarcă bateriile
Libertatea.ro Alertă de cod galben și portocaliu în toată țara. Când intră în vigoare
A1.ro „M-am culcat cu 130 de bărbaţi până la 28 de ani, inclusiv cu patru într-o zi” Confesiunea unei tinere și problema dependenței sexuale. Realitate sau exces?
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Mărturie cutremurătoare, după atacul din Germania