Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top 15 legume, fructe și verdețuri cu calorii puține. Ce să mănânci dacă ești la cură de slăbire

04 Oct 2019

Top 15 legume cu puține calorii. Ce să mănânci dacă ești la cură de slăbire.

Iată care sunt alimentele care te vor ajuta să slăbești… sau să menții o greutate scăzută, la care ai ajuns după eforturi atât de mari!

#1 Ridiche (11 kcal): un concentrat de micronutrienți

În vârf este ridichea. Evident, ridichea consumată fără unt sau sare, dacă nu cumva, la 11 kcal, zboară… Acesta este un aliment foarte concentrat în micronutrienți, în special minerale, și trebuie consumat crud pentru a-și păstra toate proprietățile

#2 Castraveți (13 kcal): foarte concentrați în apă

Sinonim cu vara și prospețimea, castravetele este bogat în apă. Este o legumă foarte potrivită când ți-e sete și este de asemenea săracă în calorii, este bogată în minerale, în special în potasiu, iar ca bonus este plină de vitamine A, B, C și E.

Citește și Mascara în fiecare zi? Ai grijă de ochii tăi! Poți să riști chiar pierderea vederii!

#3 Țelină (apio) (13 kcal): ajută la digestie

Țelina apio (ramură) este la fel de ușor de gătit și de mâncat. Foarte puțină muncă pentru beneficii maxime. Această legumă este bogată în calciu, dar și bogată în vitamina C, care aduce vitalitate și este excelentă pentru o bună digestie, asigurând în special sănătatea ficatului și a stomacului.

#4 Salată (15 kcal): un partener pe viață

.....................

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Unde găseşti sursele bune de antioxidanţi Unde găseşti sursele bune de antioxidanţi
O altfel de „amendă” pentru excesele de 1 mai O altfel de „amendă” pentru excesele de 1 mai
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Horoscop Mariana Cojocaru pentru săptămâna 31 mai - 6 iunie. Leii au parte de schimbări, Capricornii trebuie să fie atenți la sănătate
Libertatea.ro Și-a dezgrozpat tatăl și a făcut o descoperire șocantă. Ireal ce au făcut cei de la morgă
A1.ro Bebelușa care i-a lăsat muți pe medici. Ce avea fetița pe obraz, la naștere: „Există doar 35 de cazuri, în istorie!” - FOTO
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Salvatorul SMURD care a intervenit cu elicopterul la accidentul propriului copil: "Plângea, dar știam că fiecare lacrimă înseamnă viață"