×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top alimente care te ajută să mănânci mai puțin

11 Iun 2018

Una dintre cele mai simple soluții de slăbit este să mâncăm alimente care țin de foame cât mai mult timp pentru că aportul caloric, din nefericire, nu are legătură și cu ținutul de foame. Poți să mănânci acum o masă cu foarte multe calorii dar să ți se facă foame peste o oră.

Asta se întâmplă, de obicei, în cazul alimentelor foarte procesate și cu așa-numitele calorii goale. Adică nu vin și cu nutrienții de care organismul are nevoie. Lipsa acestora va provoca dezechilibre care se vor manifesta prin apetit exagerat sau poftă pentru anumite gusturi.

De asemenea, este cazul carbohidraților simpli, care vor fi descompuși foarte rapid, vor elibera o energie mare dar care se consumă foarte repede, explicând cât mai simplu.

Există, însă, și alimente care au aport caloric moderat sau chiar foarte mic și care țin de foame mult timp. Ba chiar au proprietatea de îmbunătăți digestia sau de a intensifica arderile metabolice. Iată top 5 dintre ele.

1. Ouă

Sunt sursă excelentă de proteine, despre care am mai explicat că organismul depune mai mult efort pentru a le descompune, deci și consumă mai multă energie, stimulând procesele metabolice. Cu un aport redus de glucide și doar 150 de kcal la 100 de grame, sunt foarte sățioase și vin cu mulți nutrienți, fiind unele dintre cele mai complexe alimente. 

2. Cartofi

Despre cartofi, în general, se spune că trebuie eliminați primii atunci când vreți să slăbiți. Fals. Problema nu e cu alimentul ci cu modul în care este mâncat. Gătit și combinat cum trebuie, cartoful este chiar foarte bun în cura de slăbire, fiind și foarte sățios.

Gătit corect înseamnă copt sau fiert în coajă, apoi răcit. Prin acest proces termic, amidonul se transformă în amidon rezistent care acționează ca o fibră alimentară, adică reglează digestia. Plus că are doar 80 de kcal la 100 de grame, adică foarte puțin.

 

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Monturile: cum le tratăm. Sfatul medicului specialist (VIDEO) Monturile: cum le tratăm. Sfatul medicului specialist (VIDEO)
Schimbarea pe care trebuie să o faci pentru a pierde în greutate Schimbarea pe care trebuie să o faci pentru a pierde în greutate
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Horoscop Minerva pentru sezonul toamnă-iarnă 2018. Taurii au relații foarte tensionate cu prietenii apropiați, Leii vor înțelege în sfârșit ce li s-a întâmplat în ultima perioadă
Libertatea.ro Sute de femei s-au trezit in casa lor. Socant ce le faceau Laura si iubitul ei!
A1.ro Anunț important: Școala se termină mai devreme! Calendarul şcolar va fi modificat
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?
Observator.ro Horoscop 20 septembrie 2018. Bonus consistent, inspiraţie și o nouă poveste de dragoste