Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Constipația – 7 remedii naturale ca să scapi de ea

07 Noi 2019

Constipația afectează aproape una din cinci persoane și afectează calitatea vieții. Înainte de a apela la medicamente precum laxativele, unele remedii naturale pot rezolva adesea problema.

#1 Bea mai multă apă

Cât de mult: este important să bei între 1,5 și 2 litri zilnic, ceea ce înseamnă aproximativ 6 până la 8 pahare de apă. Beți întotdeauna de preferință între mese.

De ce: absorbția lichidelor în cantitate suficientă favorizează înmuierea scaunului și contribuie la o mai bună evacuare.

Care ape sunt de preferat: apele minerale bogate în magneziu, care au proprietăți laxative. Magneziul favorizează contracția musculară, inclusiv mușchii care acoperă peretele intestinal.

Gândiți-vă la asta: mâncați și supe și ceaiuri din plante. Consumul de legume sub formă de supă crește aportul de apă și fibre, scăzând în același timp supraîncărcarea calorică.

Colposcopia – metodă de diagnosticare a leziunilor precanceroase ale colului uterin

#2 Crește aportul de fibre

Cât de mult: cantitatea zilnică recomandată este de 45 până la 50 g de fibre.

De ce: mâncarea noastră de astăzi este destul de săracă în fibre. Cu toate acestea, aceste fibre sunt necesare deoarece ne ajută intestinul să elimine deșeurile din corpul nostru. Se disting: fibrele solubile și insolubile. Indiferent de tipul lor, sunt utile pentru combaterea constipației, deoarece cresc volumul bolului alimentar, schimbă consistența scaunului și ajută tranzit intestinal.

Ce alimente să alegeți pentru a lupta împotriva constipației: praz, mazăre, fasole, anghinare, salate de mesclun, morcovi cu chimen, vinete, dovlecel. Prune, mere, pere, smochine, piersici, prune, portocale, struguri, caise, cireșe.

#3 Mănâncă prune

............

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Medicul de familie
Care sunt semnele de avertizare în primele 5 tipuri de cancer? Care sunt semnele de avertizare în primele 5 tipuri de cancer?
Cancerul cerebral – simptome, diagnostic, tratament Cancerul cerebral – simptome, diagnostic, tratament
Mai multe titluri din: Medicul de familie
Antena3.ro „Sunt disperat să-mi găsesc o iubită, dar toate femeile fug de mine când le spun secretul meu din dormitor. Ce Dumnezeu să mai fac?”
Libertatea.ro El e bărbatul care a spulberat ursul în Harghita. Primele declarații
A1.ro Previziune sumbră pentru România! Nu s-a mai întâmplat așa ceva de 100 de ani! Până când va ține...
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Horoscop 21 noiembrie