Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Crampele musculare – 9 metode să le previi

20 Noi 2019

Caracterizate printr-o contracție involuntară și dureroasă a unui mușchi, crampele musculare apar pe neașteptate. Tratând cauzele, care pot fi variate, se reușește săse ajungă la dispariția acestor crize neplăcute.

Iată mai jos câteva metode prin care să previi crampele musculare

#1 Bea suficientă apă în timpul zilei

Chiar și moderată, deshidratarea poate fi responsabilă pentru crampele musculare ale picioarelor. Este indicat ca, oriunde ne ducem, să avem cu noi o sticlă reutilizabilă, cu apă, pe care să o umplem de 2-3 ori pe zi.

Este recomandat să se consume un litru și jumătate de apă, în înghițituri mici, în timpul zilei. Dacă este necesar, puteți să instalați aplicații pe telefonul dvs. mobil, pentru a primi notificări că trebuie să bei apă. Nu este recomandată apa minerală carbogazoasă. Nici sifonul. Dar ar fi ideală o apă plată mineralizată.

#2 Consumă „apă îmbogățită” atunci când practici un sport

Crampele pot să apară în timpul sau după o sesiune de antrenament sportiv. Mai ales că pierderea semnificativă de săruri minerale cauzată de transpirație este, de asemenea, un factor declanșator.

Prin urmare, este necesar să beți apă înainte de antrenament, apoi să vă hidratați regulat, mai ales dacă se practică o activitate în care se transpiră mult. Stabiliți-vă repere de hidratare.

De exemplu: beți la fiecare 5 km cu bicicleta sau cu fiecare schimbare de aparat, dacă faceți antrenament la greutăți. Și transformați apa într-o băutură de recuperare adăugând pastile minerale sau faceți această rețetă de casă:

½ l de apă cu un vârf de sare de mare organică și o lingură de miere.

#3 Alege o dietă bogată în potasiu

Consumi multă carne, produse lactate și fast-food. Nu aduci suficient potasiu în corpul tău, astfel încât ajungi la o carență semnificativă de potasiu.

Fructele și legumele proaspete sunt cele care îl furnizează, banana fiind campioana. Așadar, crește-ți consumul de legume, care trebuie să fie cel puțin jumătate din farfuria ta.

#4 Fă cure regulate de magneziu

..............................

Citește mai mult AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Medicul de familie
Medicina personalizată în cancer: imunoterapia oncologică și rolul biomarkerilor Medicina personalizată în cancer: imunoterapia oncologică și rolul biomarkerilor
Cancerul cerebral – simptome, diagnostic, tratament Cancerul cerebral – simptome, diagnostic, tratament
Mai multe titluri din: Medicul de familie
Antena3.ro Alina-Mădălina este învățătoare într-o comună vasluiană. Însă, recent, oamenii au aflat un secret murdar despre ea: „Cum Dumnezeu a fost posibil așa ceva?”
Libertatea.ro Pozele intime cu Oana Roman, făcute publice după despărțirea de soțul ei
A1.ro Gheorghe Dincă, detalii despre relațiile intime cu Luiza! Ce l-a rugat fata, înainte de... „Nu puteam să refuz”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Horoscop 14 decembrie