×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

6 trucuri ca să te apuci de mișcare și să nu te mai lași

12 Aug 2017

Te bate gândul să te apuci de mișcare dar nu știi de unde să începi și ți-e teamă că nu vei rezista, vei face febră musculară, te vei demoraliza și te vei lăsa după maximum 2 zile. Știu perfect cum este. Am trecut prin aceleași lucruri acum peste 3 ani și jumătate când m-am decis să nu mai fiu sedentară.

Nu te voi minți că va fi ușor. Nu e. Orice schimbare e grea. Dar, dacă reușești să treci peste perioada de început și să creezi obișnuința, vei vedea că este o alegere care-ți va schimba viața numai în bine. De la felul în care arăți până la cum te vei simți. Dacă vei descoperi lucrurile care-ți plac, fiindcă nu există să nu-ți placă niciun sport, totul va deveni extrem de ușor și amuzant.

Iată 6 trucuri care te vor ajuta să depășești începutul anevoios.

1. Începe cu exerciții simple

Înainte de toate, trebuie să-ţi obişnuieşti corpul cu mişcarea. Dacă începi direct cu exerciţii epuizante, îţi va fi groază de a două zi când te vei gândi că trebuie să te apuci de ele. În plus, ca orice altceva, şi sportul acasă se învaţă. Te poţi accidenta făcând exerciţii prea complicate sau te vei complexa fiindcă te vei chinui să le faci. Pe măsură ce avansezi, vei trece şi la lucruri mai complicate.

Când le alegi, vor fi foarte tentante antrenamentele HIIT (High Intensity Interval Training – exerciţii executate la intensitate mare pe intervale scurte) datorită faptului că durează puţin şi rezultatele se văd rapid. Atenţie, însă. Acest tip de antrenament nu este pentru începători. Trebuie însă să ai condiţie fizică şi să stăpâneşti foarte bine mişcările de fitness de bază.

Citește tot articolul AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Mecanismul de obținere a certificatului de încadrare în grad de handicap, explicat pas cu pas Mecanismul de obținere a certificatului de încadrare în grad de handicap, explicat pas cu pas
Horoscop 11 iulie: Scorpionii au nevoie de somn! Horoscop 11 iulie: Scorpionii au nevoie de somn!
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro HOROSCOP Mariana Cojocaru. Profeții pentru săptămâna 16-21 iulie. Gemenii pleacă în călătorie, Săgetătorii au parte de o influență astrală nefastă
Libertatea.ro Scrisoare către medicul care mi-a spus să fac avort. 'Sunt cu inima frântă...'
A1.ro O nouă BOALĂ cu transmitere sexuală îi sperie pe medici! Este rezistentă la antibiotice și are efecte CUMPLITE
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?
Observator.ro Horoscop 17 iulie 2018. Dragoste arzătoare, bani și un impuls pasional