Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cel mai simplu truc pentru slăbit rapid: combinațiile-minune

18 Mai 2020

Îngrășatul a fost una dintre problemele statului în casă pe timpul restricțiilor generate de criza coronavirus. Dacă vreți să dați jos kilogramele în plus, nu doar din rațiuni estetice ci este foarte important și pentu sănătate, cel mai simplu lucru pe care îl puteți face este să aveți grijă la modul în care combinați alimentele. Mai mult, există anumite combinații care ajută mult la slăbit fiindcă anumite alimente potențează capacitatea altora de a arde grăsimile și a favoriza digestia.

Desigur că tot din cartea profesorului Gheorghe Mencinicopschi, “Și noi ce mai mâncăm”, vă spun toate astea, dumnealui fiind și autorul minunatului tabel al combinațiilor, pe care vi l-am tot dat. Așadar

3 combinații alimentare care te ajută să slăbești repede

1. Proteine cu legume

Am mai spus că legumele sunt singurele care nu au restricții la combinarea cu alte alimente. Ba chiar este recomandat să mâncați cât de multe puteți. Legumele au multe fibre, care ajută digestia și completează perfect proteinele, care au capacitatea de a da un impuls proceselor metabolice, fiindcă organismul face un efort mai mare pentru a le descompune.

Când spun proteine nu mă refer doar la cele de origine animală iar în categoria legumelor nu intră cartoful, pe care-l includem la surse de amidon. Foarte probabil știați deja asta dar nu strică să menționez.

 

Citește mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Studiu: 20% dintre suceveni au dezvoltat anticorpi la COVID-19 Studiu: 20% dintre suceveni au dezvoltat anticorpi la COVID-19
COVID se poate răspândi și prin „ceaţa” ţigărilor electronice COVID se poate răspândi și prin „ceaţa” ţigărilor electronice
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro N-a suportat gândul despărțirii, așa că a decis să se răzbune pe fostul iubit. Dar a fost prea mult
Libertatea.ro Ce este Antifa, mișcarea stângii radicale pe care Trump vrea să o declare „organizație teroristă„
A1.ro Cea mai periculoasă informație ce a apărut despre COVID-19, demontată! Medicii trag semnalul de alarmă: „Nu e de glumit! E big fake news!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Șoferul vitezoman din Botoșani a transmis Live, pe Facebook, momentul impactului devastator (Video)