Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Formula cinei ideale: nu te culci flămând(ă) și nici nu te îngrași

11 Aug 2019

Dintre toate mesele din zi, cel mai important pentru siluetă este să fii atent(ă) la ce mănânci seara iar asta pentru că urmează perioada de relaxare și somnul, deci nu activitate care să consume caloriile pe care le primește, plus că e important să ai o digestie ușoară pe timpul nopții.

Iarăși, foarte important este ca ultima masă, cina de regulă, dacă nu cumva inversați ordinea și e doar o gustare, să fie servită cam cu 3-4 ore înainte de culcare. Așadar

Cum trebuie să arate cina

Ideal este să evitați carbohidrații proveniți din făinoase, chiar dacă sunt din făină integrală. Carbohidrații sunt sursă de energie mare, aproape instantanee dar care se și duce rapid așa că e bine să fie consumați în prima parte a zilei sau înainte de activitate fizică intensă.

Evitați grăsimile dar și fructele. Acestea din urmă, pe de o parte, sunt sursă de fructoză, adică zahăr, deci îngrașă plus că fermentează și majoritatea îngreunează digestia.

Mâncați fibre, provenite din legume, de preferință crude, pentru a vă îmbunătăți digestia și proteine, din carne slabă, fructe de mare sau pește, fiindcă pentru descompunerea acestora organismul depune un efort mai mare deci va consuma mai multe calorii iar procesele metabolice se vor intensifica.

 

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Bolnavii cronici, „logodiţi” pe viaţă cu terapia prescrisă de medic Bolnavii cronici, „logodiţi” pe viaţă cu terapia prescrisă de medic
Cât plastic ajunge în organismul nostru în fiecare săptămână Cât plastic ajunge în organismul nostru în fiecare săptămână
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro De trei luni de zile, oamenii care locuiau într-un cartier de la marginea Brașovului au observat o femeie ciudată. Când se apropiau de ea, femeia se făcea nevăzută. Misterul a fost recent elucidat
Libertatea.ro Reacția lui Adrian Năstase după ce a aflat că Iohannis vrea să-i retragă decorația
A1.ro Polițista Andrea și-a distrus cariera, cu o partidă de amor! Cu cine s-a iubit. „Regret nespus!”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Horoscop 11 decembrie