×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Obezitatea creşte riscul de insuficienţă cardiacă

13 Sep 2017

Obezitatea este rezultatul unui stil de viaţă nesănătos şi tot mai frecvent. Potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, aproximativ 1.9 miliarde de adulţi erau obezi în anul 2014. În jur de 2.8 milioane de oameni mor din cauza complicaţiilor asociate cu obezitatea în fiecare an, scrie NDTV.

Un studiu recent, publicat în Jurnalul Colegiului American de Cardiologie, notează că oamenii obezi pot fi sănătoşi, fără a prezenta urme de diabet sau hipertensiune, dar încă au un risc crescut pentru insuficienţă cardiacă. Astfel de indivizi sunt cu 96% mai predispuşi la insuficienţă cardiacă decât oamenii care au o greutate normală.

“Indivizii care suferă de obezitate şi care nu au factori care să prezinte un risc metabolic au în continuare un risc mai crescut pentru boali coronariane, boali cerebrovasculare şi insuficienţă cardiacă comparativ cu oamenii cu greutate normală şi sănătoşi metabolic”, a scris autorul Rishi Caleyachetty, de la Universitatea Birmingham.

Sfaturi pentru o inimă sănătoasă:

  • Controlează-ţi greutatea, fă exerciţii în mod regulat şi slăbeşte, dacă este necesar;
  • Include alimente bogate în fibre în dietă, redu consumul de alimente bogate în calorii şi sărace în proteine;
  • Monitorizează-ţi consumul de alcool şi menţine-l la minimum;
  • Nu consuma multă sare;
  • Evită alimentele bogate în grăsimi saturate şi colesterol.
Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Mecanismul de obținere a certificatului de încadrare în grad de handicap, explicat pas cu pas Mecanismul de obținere a certificatului de încadrare în grad de handicap, explicat pas cu pas
Horoscop 11 iulie: Scorpionii au nevoie de somn! Horoscop 11 iulie: Scorpionii au nevoie de somn!
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro „Am 19 ani și sunt o femeie întreținută. M-am cuplat cu un bărbat mai în vârstă, dar recent am aflat ce secret cumplit îmi ascundea. Nu știu ce să fac”
Libertatea.ro Filmare bombă cu Brigitte Năstase. După pozele cu ea goală...
A1.ro Situație REVOLTĂTOARE într-un liceu: o profesoară îi trimitea poze NUD și mesaje cu conținut SEXUAL unui elev
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?
Observator.ro Horoscop 18 iulie 2018. Bani, dragoste furată și un secret șocant