Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top alimente periculoase nu doar pentru siluetă dar și pentru sănătate

12 Feb 2019

Există o serie de alimente, din păcate consumate pe scară largă, care nu doar că te îngrașă, nu-ți oferă nicio valoare nutritivă, dar chiar îți mănâncă din vitaminele și mineralele obținute din cele sănătoase și te împiedică să le asimilezi, lucru care duce la dezechilibre, scăderea imunității, boli de nutriție, cardio-vasculare dar și la creșterea riscului față de alte boli. Iată o listă:

1. Carnea procesată și de tip fast-food

Adică mezeluri, cârnați din comerț și toată seria de preparate frumos ambalate care te atrag în galantare. Sunt pline de grăsimi nesănătoase, care se transformă în colesterol deci cresc riscul de boli cardio-vasculare, și de conservanți, coloranți și alte chimicale.

Nu mai vorbim despre produsele de tip fast food care presupun combinarea mai multor asemenea alimente pline de grăsimi nesănătoase și chimicale. Ele fiecare în parte reprezintă bombe calorice, asocierea fiind un adevărat dezastru.

2. Produsele de tip-junk food

Aici intră tot felul de biscuiți, chips-uri, pufuleți etc. Sunt, și ele, pline de grăsimi saturate și zaharuri care duc nu doar la boli cardio-vasculare și îngrășare, dar mai dau și dependență, în cazul zaharurilor. Am vorbit AICI despre efectele nocive la zahărului rafinat, modul prin care dă dependență și crește pofra de mâncare, dar și care sunt alternativele sănătoase.

3. Produsele de patiserie

Tot pline de zaharuri și grăsimi nesănătoase, cu încărcătură glicemică mare, fiind făcute din făină albă, și sunt surse de calorii goale, cum le spune profesorul Mencinicopschi. Lipsa nutrienților duce la îngrășare dar, mai rău, și la diabet și complicații cardio-vasculare.

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Analizarea mersului ajută la evaluarea calității somnului Analizarea mersului ajută la evaluarea calității somnului
Guvernul a acordat 5 milioane de lei pentru Spitalul din Săcele Guvernul a acordat 5 milioane de lei pentru Spitalul din Săcele
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro HOROSCOP, cu Minerva pentru săptămâna 14 - 20 octombrie 2019. Taurii sunt speriați de concurență, Săgetătorii sunt foarte tăcuți
Libertatea.ro Noul Guvern format în jurul PNL, decizie luată de liberali. Noua formulă de Executiv
A1.ro Un italian ar fi filmat fetele: „Am găsit filmarea fără să vreau. Acolo se vând și se cumpără fete tinere”. „Am filmarea în care se vede inclusiv Gheorghe Dincă”
IncomeMagazine.ro BestJobs: Unde au căutat românii să se angajeze în luna iunie. Companiile au înregistrat cu 5% mai multe aplicări la joburi în această perioadă
Observator.ro Horoscop 14 octombrie