×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

7 reguli de aur ale slăbitului eficient, sănătos și fără înfometare

03 Iun 2018

Există o sumedenie de cure de slăbire. Unele mai eficiente, altele mai puțin. Problema eficienței, însă, este cea mai mică, atunci când vine vorba despre cure de slăbire. La urma urmei, ce riști? Să rămâi cum erai. Eeei, nu e chiar așa! O dietă greșită îți poate da peste cap organismul, poate da rezultate pe termen scurt dar apoi să te îngrași la loc sau chiar mai tare, te poate lăsa cu probleme de sănătate la care nici nu te gândești. Așa că este foarte important să te gândești bine și să alegi cu grijă cura de slăbire.

 

Cea mai mare greșeală este înfometarea. Vei ieși mai slăbit(ă) în primul rând din punct de vedere al sănătății. Iată 7 reguli după care să-ți alegi dieta, pe care le-am sintetizat și aplicat după ce am citit mai multe cărți ale profesorului Gheorghe Mencinicopschi.

1. Mănâncă de 5-6 ori pe zi

Mănâncă porții mici și dese. Este foarte important să-ți stabilești un program de mese. Astfel îți vei putea ține foamea sub control. Și fii atent(ă) la momentele zilei pentru că, în funcție de activitate, nu poți mânca același lucru. Dimineața este riscul cel mai mic de îngrășare, fiindcă urmează multe ore de activitate.

Cina, pe de altă parte, trebuie să fie cea mai săracă în calorii pentru că urmează ca organismul să intre în repaus, plus că o digestie îngreunată nu te va lăsa să dormi.

2. Alege calorii de bună calitate

Cele de calitate proastă vor îngreuna procesul de slăbire pentru că încetinesc procesele metabolice. Și aici intră, conform doctorului Menci: zahărul alb, glucoza, fructoza, siropurile de glucoză-fructoză, grăsimile rafinate şi artificiale, alcoolul, alimentele industriale care combină făinurile albe cu grăsimi rafinate de origine animală sau de origine vegetală, băuturile carbogazoase, conservele de legume şi carne şi produsele de tip fast-food.

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Trup, minte, suflet
Comportamentul pe Facebook, influenţat de starea psihică şi emoţională Comportamentul pe Facebook, influenţat de starea psihică şi emoţională
Şapte schimbări pe care trebuie să le faci pentru un somn mai bun noaptea Şapte schimbări pe care trebuie să le faci pentru un somn mai bun noaptea
Mai multe titluri din: Trup, minte, suflet
Antena3.ro Horoscop Minerva pentru sezonul toamnă-iarnă 2018. Taurii au relații foarte tensionate cu prietenii apropiați, Leii vor înțelege în sfârșit ce li s-a întâmplat în ultima perioadă
Libertatea.ro Sute de femei s-au trezit in casa lor. Socant ce le faceau Laura si iubitul ei!
A1.ro Anunț important: Școala se termină mai devreme! Calendarul şcolar va fi modificat
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?
Observator.ro Horoscop 20 septembrie 2018. Bonus consistent, inspiraţie și o nouă poveste de dragoste